1. Усі клієнти Центру мають пройти електронну реєстрацію та прийняти «Правила відвідування Центру»
2. Для консультацій клієнту пропонується час, який на момент звернення не є заброньований іншими клієнтами та є найбільш зручним для клієнта.
3. Час зустрічей за бажанням клієнта може бронюватися попередньо на наступний тиждень (або більше) за передоплатою.
4. Передплата вноситься за вільний на момент бронювання час не пізніше суботи попереднього тижня, коли формується новий розклад або не пізніше дня напередодні консультації при першому зверненні.
5. Передоплата не є обов’язковим платежем та вноситься тільки за умови, якщо клієнт бажає забронювати певний час для консультацій.
6. Передоплата не є додатковим платежем і входить в оплату за консультацію.
7. За умови пропуску заброньованої зустрічі без поважної причини передоплата не повертається.
8. За умови повідомлення адміністратора Центру менше, ніж за добу до консультації, яка буде пропущена, передоплата не повертається.
9. Передоплата повертається за умови відміни зустрічі фахівцем у разі його невиходу на роботу по хворобі або за умови хвороби клієнта/дитини, яка підтверджена довідкою від сімейного лікаря.
Інші форс-мажорні випадки розглядаються директором Центру в індивідуальному порядку.
10. Оплата за консультації здійснюється не пізніше часу початку отримання послуги готівкою або шляхом внесення коштів за реквізитами на рахунок ФОП, що здійснює діяльність в Центрі.
11. Кількість консультацій в курсі та їх частота залежить від віку, запиту, бажаного результату, індивідуальних особливостей людини/дитини, що консультується, регулярності відвідування, виконання завдань, тощо.
12. Клієнт має прийти/привести дитину за 5 хвилин до зустрічі, щоб мати змогу підготуватися фізично та емоційно до роботи.
14. У разі, якщо дитину приводить/забирає особа, відмінна від зареєстрованої або вказаної під час реєстрації, або дитина до 7 років йде з консультації сама, клієнт має письмово, в тому числі засобами електронного зв’язку, повідомити про це адміністратора. Якщо це відбуватиметься тривалий час, клієнт має написати про це заяву.
15. Батьки або відповідальні дорослі дитини, що отримує консультацію, не можуть бути присутніми на зустрічі без запрошення спеціаліста. При наявності потреби у такій присутності, поведінка дорослого строго регламентується фахівцем.
У разі недотримання регламенту, дорослий має покинути кабінет, де проводиться консультація, або заняття переривається. Оплачені кошти за перерване заняття не повертаються.
16. Зустріч закінчується завжди вчасно, згідно з розкладом, незалежно від часу прибуття клієнта на зустріч.
17. Клієнт має право на короткий зворотній зв’язок спеціаліста, включаючи отримання домашнього завдання (за необхідністю) протягом останніх 5 хвилин заняття.
18. Розгорнуті коментарі, відповіді на запитання, поради та інше клієнт може отримати під час оплачуваної 30-хвилинної онлайн або офлайн зустрічі, яка призначається згідно з розкладом Центру.
19. Перебування в Центрі людей з ознаками ГРВІ або інших інфекційних хвороб не допускається.
20. Клієнт несе фінансову відповідальність за порчу майна Центру, яке було пошкоджено з вини клієнта або його дитини.